marți, 19 mai 2009

zi speciala

Azi e o zi speciala, pentru ca azi e o dimineata. Si nu orice dimineata, e dimineata aceea... Cea in care lumina a sporit alta lumina, pe care doar tu ai vazut-o. M-ai privit si m-am simtit un inger... singurul inger. M-am simtit atat de mica incat credeam ca as fi putut sa incap toata in causul palmei tale. Si atunci am vazut ca eram deja acolo... si din palma ta, m-am scurs ca nisipul dintr-o clepsidra. Si cu fiecare picatura ajugeam din palma, pe umar, pe frunte, pe buze, pe piept. Si atunci, surprins de ce ni se intampla, m-ai primit sub piele. Si ai mangaiat toate departarile si le-ai imblanzit si mi le-ai daruit, sa stiu ca doar apropierile iti raman. Ai prins chiar si un petec de cer si mi l-ai atarnat in par. Te-ai afundat pana in mijlocul pamantului sa iei lut neatins si sa imi faci inel... si ti-am fost sotie. Sufletele noastre stiau ca nu vor mai fi niciodata atat de libere decat impreuna.

Dar acum sunt si fara sa fie aproape... desi eu stiu ca umbrele lor au ramas prinse si danseaza inca melodia pe care mi-ai cantat-o intr-o noapte de mai, cum doar tu ai fi putut sa o faci... pur si simplu.
Dar azi..azi e o zi speciala, poti sa imi zici "la multi ani" fara sa ma intristez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu