luni, 4 mai 2009

gand fugar

"Crezi in salvarea unei persoane de sine insasi?"(Passion of mind)
Cred in salvarea proprie!Atat timp cat creierul este inca ancorat in realitate si inima inca imi pulseaza a viu, da. Atat timp cat discern si stiu diferenta intre da si nu, da. Si mai ales cand creierul stie mai bine decat inima, da. Nu imi e frica sa spun inimii ca nu are dreptate, cum nu imi e frica sa ma las dusa de val uneori. Nu imi e frica de nimeni si nimic, decat de ce as putea face eu. As putea sa ranesc, sa iubesc mai putin, sa uit ce nu ar trebui sa uit, sa fac aceleasi greseli, sa fac greselile lor, sa ma las prada trecutului. Imi voi impiedica inima cand ceea ce simte imi face rau. O voi face fara sa regret...am facut asta fara sa regret. A fost greu, poate cel mai greu. As mai face la fel daca as sti? nu stiu...poate...
Inima mea e prinsa intre mine si ratiune si, totusi, uneori este singura care stie adevarul.
In aceasta cursa cu mine insami eu trebuie sa ies invingatoare, desi nu se intampla mereu asta, desi eu nu sunt aceeasi de fiecare data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu