marți, 1 martie 2011

scurt tratat despre lupta (II): lupta pentru incredere

Uneori e de-ajuns un lucru aparent nesemnificativ sa te faca sa iti stirbesti increderea in tine.
Evenimente absolut intamplatoare iti pot da nesiguranta ca ceea ce faci nu este bine sau ca nu vei mai reusi sa duci lucrurile la bun sfarsit cum stiai ca poti sa faci.

Cu inima stransa, pus in fata unei noi incercari, poti sa actionezi si sa uiti ca altadata te-ai lovit sau poti sa abandonezi. Daca abandonezi, vei mai adauga inca un stalp nesigurantei tale si vei intra intr-un cerc vicios din care greu mai poti iesi.
Am descoperit azi cu uimire, ca am persoane langa mine, care sunt alaturi nu doar cand infrunt cu zambetul pe buze orice o veni, ci care imi intind mana atunci cand cad sau cand spun "nu mai pot, abandonez", persoane care mi-au scuturat de praf hainele si m-au impins sa fac ceea ce este bine pentru mine.

Credeam ca lupta pentru increderea in tine este o lupta pe care o duci singur, dar azi am aflat ca in aceasta lupta ai aliati atunci cand te astepti mai putin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu