miercuri, 26 ianuarie 2011

un an nou?un an nou!

Sunt zile in care nu trebuie sa am un motiv anume sa fiu fericita.

Totul ma bucura: zapada de pe pomi, cainele din fata blocului, o cana dintr-un supermarker, o regasire muzicala!

Ciudat cum, trece un an si simtim nevoia sa facem scadenta, sa punem in balanta ce a fost, ce avem si ce va fi. Asa ca iata: trecand prin memorie anul care a trecut imi dau seama ca intr-un fel sau altul, dupa ce m-am pierdut si m-am regasit de mai multe ori, am ajuns la mine. Si nu mai plec!

Anul acesta vreau sa invat si pentru asta am deschis bine ochii, mi-am pregatit indelung zambetul si am facut primii pasi, oriunde m-ar duce, nu mi-e teama. Abia acum a inceput si pentre mine 2011- cu orice surprize ar aduce!

Am cateva planuri ambitioase, recunosc, dar ambele ganduri- sa le indeplinesc sau nu- ma fac sa zambesc!

Sa avem un an frumos!


3 comentarii:

  1. Oooo!... Cum s-a sburlit parul pe mine cand am citit asta: "dar ambele ganduri- sa le indeplinesc sau nu- ma fac sa zambesc!"

    M-ai facut sa zambesc. Nu de amuzament, ci pentru ca am constientizat ce inseamna sa n-ai dezamagiri. Si nici regrete.
    Multumesc.

    PS: cred ca astea sunt cuvintele care m-au "lovit" cel mai puternic in ultima vreme (destul de lunga)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) ma bucur ca te-am facut sa zambesti, nu credeam ca ceea ce scriu poate avea un efect in vreun fel.
    recunosc ca majoritatea cuvintelor de aici sunt cuvinte nespuse, ca majoritatea prietenilor mei nu stiu ca ma chinuie talentul si ca sunt foarte putine persoane care pot asocia persoana in carne si oase cu pseudonimul. nu am vrut sa il fac cunoscut, a inceput dintr-o joaca care nu stiu exact unde va duce-dar prea putin conteaza.
    Intr-o zi probabil il voi inchide, dar pastrez ceea ce am scris ca dovada a calatoriei mele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Întâmplător, ieri dimineaţă, discutam şi eu cu cineva despre un plan de-al meu, destul de ambiţios dar, sper, realizabil. Termenul la care ar trebui să ştiu dacă a ieşit bine sau prost este finalul anului, mai exact luna decembrie.

    Citindu-te, mă întreb dacă voi putea să zâmbesc şi să mă bucur că am încercat în cazul în care, în ciuda elanului şi a optimismului moderat care mă caracterizează acum în legătură cu acel domeniu (şi nu este vorba de domeniul sentimental de data asta, poate pentru că domeniul sentimental este doar pe jumătate sub controlul meu cealaltă jumătate fiind, fireşte, sub controlul ei), voi avea parte de un eşec.

    Sper totuşi să am parte de un zâmbet asociat unui succes. :)

    RăspundețiȘtergere