sâmbătă, 24 aprilie 2010

greseli

Gresesc mereu!

Gresesc... gresesc de cand imi pun pantofii dimineata pana cand imi arunc tarziu in noapte capul pe perna.
... cand pe strada uit sa zambesc la copaci si la soare.
... cand uit ca totul moare.
... cand trece ziua fara sa ii spun unei persoane dragi cat de minunata e.
... cand cred ca ai ramas la fel.
... cand cred ca vei intelege.
... cand el si tu imi dansati sarba pe dorsum sellae pana cand epuizata, ma arunc in alta munca pana imi umplu capul.
... cand nu iti spun cat imi e de greu.
... si cand iti spun, si stiu ca te doare, si te las sa ma dobori ca de fiecare data.

2 comentarii:

  1. Greşesc şi eu când cred cu tărie, într-un anume moment al vieţii mele mărunte, că ştiu exact ce mi-ar trebui pentru tot restul vieţii. Mă cred zeu, uitând că sunt doar o biată "muscă de-o zi" în acest Univers... uitând chiar că ceea ce îmi place azi, îmi poate fi indiferent mâine, sau că ceea ce consider de neconceput azi, mâine poate deveni o caracteristică notorie a vieţii mele.

    Greşesc când cred că visele, chiar şi coşmarurile, sunt mai frumoase decât realitatea pentru simplul motiv că din ele te trezeşti şi răsufli uşurat că a fost doar un coşmar, dar din realitate n-ai nicio scăpare.

    Greşesc când cred că partea cea mai frumoasă a vieţii o reprezintă clipa sfântă a dimineţii atunci când, trezindu-te, priveşti fericit razele soarelui, asculţi cântecul păsărelelor şi simţi mirosul ierbii scăldate în rouă, fără a-ţi aminti încă realitatea care te înconjoară.
    Partea cea mai frumoasă a zilei, însă, rămâne dimineaţa cu soarele răsărind vestind începutul unei noi zile care ne aşteaptă să o trăim cum ne vom pricepe noi mai bine.

    Bună dimineaţă!... cu fiecare nou început.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca sunt persoane carora le plac diminetile, personal nu ma inteleg prea bine cu ele. Imi plac diminetile doar cand privesc rasaritul pe munte, pe malul marii sau de la mine de-acasa, in rest, diminetile sunt morocanoase, somnoroase si rareori cu buna-dispozitie pentru mine.
    "simţi mirosul ierbii scăldate în rouă":) nu stiu unde stai tu in Bucuresti, dar la mine nu se simte miros de iarba dimineata. Mai nou a inflorit iasomia si daca imi pun mult imaginatia la contributie imi pot spune ca se simte pana in camera mea cand tin geamul deschis.

    Buna dimineata! cu fiecare vis pe care il ducem pana la capat.

    RăspundețiȘtergere