miercuri, 1 aprilie 2009

e atata lumina

Azi am aflat prietenia intr-o tigara primita. "Pot sa iau o tigara?", "Te rog, pentru asta le-am adus, pareai ca ai nevoie!" am ras, dar stiam ca asa e. Si ea stia. Sa imparti, sa primesti cu zambetul pe buze, sa te daruiesti pe tine fara frica- asta este prietenie. Si am prieteni. Nu stiu daca timpul imi va demonstra acest lucru, dar am renuntat candva sa privesc intr-acolo.

In intunericul din jurul meu, sunt cateva lumini. Lumini pentru care merita sa lupt. Lumini care fac in mine lumina. Lumini care se pot transforma in orice: intr-un suras, intr-un cal zburator, in covorul fermecat, intr-un bob de fasole vrajita sau in lampa lui Aladin. Lumina e in prietenii mei, in fetita de pe strada care isi trage bunicul de maneca sa ii dea bomboane, in copacul care imi zambeste, in cerul cu nori, in vantul care a stiut sa imi usuce ochii azi sa nu plang, in porumbelul care se infoia dupa o coaja de paine. Luminile astea pot sa imi dea aripi cand am nevoie! una din luminile acelea, poate chiar cea mai luminoasa, esti tu.
Azi am simtit din nou: nu am nevoie de nimeni ca sa merg mai departe, dar viata mea ar fi mult mai trista si saraca daca nu as vedea din cand in cand o lumina. Vreau lumina.
" E atata lumina!.."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu