vineri, 3 aprilie 2009

Chopin- Nocturna in Si minor

Prima data cand ni s-au amestecat gusturile...gustul nostru intai pe buze, apoi in vene, in inima , in pori, in unghii, in toata fiinta mea... de-atunci am stiut.
Pe acorduri de Chopin toate imi sunt mai clare acum si stiu ca totul e asa cum trebuie sa fie: toate aici inauntrul meu.
Poate e doar vina acordurilor de pian din Si minor, dar ele stiu: orice cuvant are azi mai multa tacere in miezul sau decat va avea vreodata.
Poate ca e de vina primavara, dar ea nu stie ca o sa plece si ea in curand.
Sau poate e ploaia, fiindca mi-a zambit dupa mult timp. Da..ploaia e.. ploaia asta care imi spala gandurile, care ne stie pe-amandoi, care ne urmareste toti pasii, care ma mangaie, care ma picura pe case, pe blocuri, pe copaci... care ma picura in toate zarile, in toti indragostitii, pe toate bancile, pe toate ferestrele, pe toate visele, pe toate singuratatile.
Poate mi-ai simtit caderea pe piele..azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu