luni, 13 iulie 2009

salt peste baltoaca din fata ta


Privesc fotografia alb-negru de pe perete: un om care sare peste o baltoaca mare si ma intreb daca a reusit. Oare de ce nu a ocolit-o, i-ar fi fost mai usor. Totusi, daca ar fi ocolit-o nu ar mai fi fost aceasta fotografie, iar peretele meu ar fi fost gol.
Ma intreb cum as fi putut sa imi fac si eu viata mai usoara... sa nu mai fac medicina, sa nu ma inscriu in activitati extra-curriculare, sa nu spun "da" provocarilor, sa nu ma atasez de persoanele din jurul meu, sa nu mai despic firul in patru si sa incerc sa imi dau seama ce sens au toate cele ce mi se intampla, sa nu imi mai pese de ignoranta, incultura, prostie, sa nu mai incerc sa fac sa le fie bine si persoanelor din jurul meu, nu doar mie, sa spun intocmai ce gandesc fara sa imi fie teama ca voi rani.... Nu, nu vad o solutie in a renunta la nici unul din "obiceiurile" mele. Asa ca voi continua sa fiu eu cu mine, chiar daca imi voi complica existenta, pentru ca asa imi umplu viata si pentru ca noaptea dorm linistita.
................................................................................................................
2 examene..si apoi acasa, cealalta casa..undeva in fundal se vede si celalalt "acasa". inca 2... doar 2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu