duminică, 12 iulie 2009

cu degeaba inainte

M-am chinuit jumatate de ora sa montez o rezerva la stilou(da, inca scriu cu stiloul, e un moft de-al meu la care nu vreau sa renunt), deoarece majoritatea erau facute gresit - o punga cu 100 de rezerve, 90% facute gresit . Oare cati oameni au muncit la punga aia de rezerve? o munca, din punctul meu de vedere- degeaba, asemanator cu a pune 5 oameni sa faca un sant de care nu ai nevoie-si asta, slava domnului, se intampla des la noi in Romania. Bineinteles, nimanui nu ii pasa atat timp cat fiecare isi ia banii! si, avand in vedere caracterul si ignoranta lor, de ce le-ar pasa?!
Dar acest "degeaba" nu se opreste la nivelul rezervei si a santului, a cuprins parca toate activitatile din jurul nostru din ultima vreme, peste care s-a asezat frumos cuvantul "criza economica", care l-a noi a inceput cu "criza psihologica"- de aceea, refuz sa mai citesc ziare care au noutati, sa ma uit la stiri sau orice alt mijloc de informare care m-ar tine la curent cu ceea ce se intampla in politica sau economie. Stiu, poate nu este cea mai buna solutie, dar intotdeauna daca a fost ceva important, am fost anuntata, persoanele din jurul meu inca mai sunt conectate la evenimentele din a noastra frumoasa tara.
Ma informez- caut mereu pe diverse site-uri evenimente culturale, concerte sau orice altceva interactiv... Si cam atat. Traiesc asa de ceva vreme si imi e bine, nu imi e dor nici de politica, nici de economie- ii las pe prietenii mei sa le faca, doar sunt pe profil.

Acestea fiind spuse... ma voi intoarce la examenul meu, asta nu inainte de a sta un pic ... DEGEABA.

Un comentariu:

  1. N-am mai deschis televizorul de la ultimul meci al Romaniei, in Campionatul European. Adica un an de zile.
    Dar abonamentul il platesc lunar... DEGEABA.

    RăspundețiȘtergere