luni, 13 iunie 2011

a fi - eu sunt, tu esti

Eu sunt, Tu esti. Unde se termina sinele meu si unde incepe al tau?

Tine de la unghia degetului mic de la picior pana in crestetul capului? este limitat de piele? esti mai mult in mana dreapta sau in cea stanga?esti intr-un fir de-al tau de par? 
Esti calculatorul pe care il butonezi? esti in ceea ce scrii? dar in ceea ce nu scrii, dar gandesti?
Esti in floarea pe care o cresti pe pervaz? in hainele tale?  
Este un pic de tine in copilul pe care il cresti? in fratele tau? dar in prietenii tai?  

eu sunt in toate... 
sunt universul intreg, din mine cresc copacii, masinile circula prin venele mele, simt cum respira pamantul o data cu mine.
sunt un simplu spectator in univers, sunt un fir de nisip in tot universul, un mic muritor, a carui existenta e prea neinsemnata sa schimbe ceva.

Care este granita sinelui tau?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu