marți, 24 mai 2011

dictionar explicativ

Am trimis oameni pe luna, putem sa vedem organite celulare, zburam peste oceane, dar nu stim sa ... comunicam. Eu nu stiu sa comunic. Lucrurile ar fi atat de simple daca am reusi sa spunem ce dorinte, nevoi, emotii avem... Lucrurile ar fi si mai simple daca am reusi sa le identificam corect, dar asta e alta poveste.
asa ca vreau sa stii ca...
Iti zambesc pentru ca ma bucur ca te revad.
Te caut pentru ca imi lipsesti.
Te strang in brate pentru ca imi e dor de tine.
Te sarut pentru ca te doresc.
Te tin de mana pentru ca te vreau aproape.

ehe... ar fi frumos sa fie atat de simplu.
ar putea fi atat de simplu!

2 comentarii:

  1. Unele lucruri chiar sunt mai simple decat credem. Depind doar de noi. Pentru ca ne sta in putere, pentru ca e posibil, deja face ca lucrurile sa fie mai usoare. Sigur, mult mai usor e sa crezi ca e prea greu si ca nu poti sa faci tu nimic sa schimbi ceva in bine, si-atunci mai bine te inchizi in tine si lasi totul sa treaca pe langa...

    Comunicarea mi se pare atat de importanta in relatiile dintre oameni, mi se pare unul din cele mai bune moduri prin care poti cunoaste pe cineva (un alt bun mod e sa mergi cu el pe munte :D )

    E probabil o arta sa reusesti sa-ti exprimi sentimentele intr-un mod (oricare ar fi el) care sa fie inteles, sau care sa atinga si pe altii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Unele lucruri sunt mai simple decat le percepem noi. Nu sunt de acord cu tehnica strutului, nu e o solutie niciodata, daca inchizi ochii si astepti ca totul sa fie asa cum vrei cand ii deschizi...nu se va intampla. Cred ca viata e mult mai interesanta cand iti pui intrebari curajoase, cand iesi din zona de comfort si iti tulburi frici.

    Sunt o persoana "verbala", am nevoie sa comunic cu persoanele din jurul meu, nu doar sa vorbesc. Doar ca, pe masura ce trece timpul, imi dau seama de atat de multe diferente in comunicare, incat imi dau seama cat de multe am de invatat la capitolul asta(am de invatat multe la multe capitole:D).

    E o arta comunicarea, dar chiar daca nu avem un talent iesit din comun in domeniu, putem exersa, n'est pas?:)

    RăspundețiȘtergere