miercuri, 21 octombrie 2009

azi nu

Afara nu ploua si nu e cald. Nu e o zi frumoasa, urata sau extenuanta.
Nici frunze uscate in toate culorile nu au cazut azi pe jos, doar o mazga groasa pe toate drumurile.
Azi nu e luni sa astept cu nerabdare sa vad ce ma asteapta saptamana asta, saptamana este si astept cu nerabdare o zi de luni.
Nici doamna pe care o intalneam mereu in bloc nu am vazut-o.
Nici tu nu mi-ai iesit in cale, desi azi nu am urmat nici un drum.
Nici eu nu am mai iesit sa te astept acolo unde ne-am intalnit prima data. Erai copil... sau eu eram? Si m-ai tinut de mana sau doar in capul meu s-au petrecut aievea?... eram..batea... soare... frig... un zambet?
Nu esti nici tu, nu sunt nici eu.

2 comentarii:

  1. Nu poti sti sigur, nu? :)

    Pe mine ma deprima zilele de luni. De fapt, ma deprimau, pe vremea cand lucram. Acum, ca sunt liber ca pasarea cerului, nici nu mai stiu ce zi e azi si nici ca mai conteaza :).
    Si ma gandesc ca Viata stie mai bine decat mine ce-mi trebuie... si daca acum nu am serviciu, probabil ca nu am nevoie de el :).

    12-13 decembrie. Cozia. Vreo 15-20 de persoane. E o invitatie, inca de pe acum :), inainte de a fi fost stabilite toate detaliile. Nu voi cunoaste decat 20% din cei care vor veni.

    PS: cuvantul de verificare pt postarea acestui comentariu, ales haotic, a fost "faust". Crezi ca e o coincidenta :) ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca adaugi la faptul ca vezi dintr-o singura perspectiva(a ta) memoria care uneori simt ca imi joaca feste...pot spune ca nu sunt sigura nici pe trecut.

    Am fost pe Cozia dar nu am reusit sa ajungem in varf din cauza vremii..poate de data asta e cu noroc!:)
    Interesante coincidente.

    RăspundețiȘtergere