joi, 6 august 2009

folk si soare

Faptul ca schimbarea nu e intotdeauna buna se poate vedea foarte bine contempland un pic vama- ce a fost si spre ce se indreapta. Nu m-as intoarce in vama decat daca as avea o motivatie destul de puternica. Si aceasta a fost- acum fix o saptamana cand a inceput Folk You. Prea multa lume pentru gustul meu, prea multa lume care venise doar sa faca galagie , probabil asa ar arata si Bucurestiul daca ar avea nisip si mare. Totusi marea a ramas la fel.
Concertele au fost multe si bune. S -au ridicat la masura asteptarilor -Dinu Olarasu, Eugen Avram, Nicu Alifantis, Tatiana Stepa, Andries, Mircea Baniciu, Tudor Gheorghe si cu siguranta am uitat multi care mi-au ramas in suflet. Dar unii s-au ridicat peste asteptari- Emeric Set, de exemplu sau Alina Manole, desi stiam cum si ce fel canta si nu am avut niciodata ce sa reprosez, valurile marii au sporit farmecul cantecelor ei. Stefan Hrusca a cantat colinde- macar acum nu mi se mai pare ciudat ca am oferit o felicitare de Craciun(cu oameni de zapada pe ea si cu urari de sarbatori) vara.
S-au intamplat multe in Vama si faptul ca am avut prieteni atat de buni alaturi de mine a facut ca totul sa capete o aura speciala. O fost frumos si atat.

6 comentarii:

  1. Off... Tudor Gheorghe pe malul marii! Am ratat asta si stiu ca n-am sa mai prind niciodata asa ceva.
    Eram pe crestele Retezatului... si cand te gandesti ca Retezatul n-ar fi plecat nicaieri!
    Dar, asta e, planul era facut de peste 2 luni si intra in acest plan si concediul altor persoane... nu puteam sa-i las balta, dupa ce i-am convins sa-si ia in acea perioada concediu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tudor Gheorghe a anuntat un concert altfel decat toate de pana acum in decembrie in Bucuresti. Nu e cu mare, dar il cred cand spune ca o sa fie extraordinar.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Claudiu, să nu-mi spui că regreţi un pic tura în Retezat! Şi eu care te-am invidiat un pic pentru ea şi m-am ofticat (mai mult) că nu mi-am putut lua concediu...

    Adevărat, un concert Tudor Gheorghe sunt convins că a sunat bine dar... gândeşte-te că unii n-au fost nici la munte, nici la mare zilele alea. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Recunosc ca si eu l-am invidiat un pic pentru tura in Retezat...

    RăspundețiȘtergere
  5. Bineinteles ca nu regret tura in Retezat, doar au fost 5 zile, aproape 6 fara strop de ploaie :)
    Regret insa "un pic" perioada aleasa, care s-a suprapus cu acel recital la care mi-as fi dorit mult sa ajung. Dar pe vremea cand eu planuiam tura respectiva, nu se stia nimic de Folk You. faza e ca as fi putut la fel de bine sa imi iau concediu o saptamana mai tarziu... astfel, prindeam si recitalurile... iar retezatul tot acolo ramanea.
    Ca o concluzie, nu regret tura in Retezat ci regret ca l-am ratat pe T. Gheorghe la malul marii...

    Si, pt ca tot vorbim de munte, ce faceti weekendul urmator? :)
    Vedeti aici: http://www.carpati.org/planificator_ture/parang_p.mic_-_p.mare_-_ref.agatat_22-23_august_/973/
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Desi suna tentant, voi fi in capatul celalalt de tara. Astept cu nerabdare urmatoarea tura organizata de tine :)
    Have fun!

    RăspundețiȘtergere